iloonsmoestuin Posted June 12, 2019 Share Posted June 12, 2019 Hoi Hoi Mijn naam is Ilona en ik heb sinds een paar jaar een moestuin bij een volkstuin/moestuin vereniging, een aantal jaar geleden ben ik begonnen met een stuk grond van 100m2 en sinds 2 jaar heb ik er nog een stuk grond erbij genomen en beheer ik nu z'n 200m2 moestuin. Ik heb de afgelopen jaren doormiddel van vallen en opstaan en echt heel veel tips van medetuinders heel wat geleerd en hoop hier nog meer te kunnen leren of andere moestuinders op weg te kunnen helpen.. Hierbij een foto van mijn moestuin. Tot snel! Quote volg mijn avontuur op: https://www.instagram.com/iloonsmoestuin/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted June 12, 2019 Share Posted June 12, 2019 Welkom Ilona,Wat een zonnige foto! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 13, 2019 Share Posted June 13, 2019 ziet er goed uit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted June 13, 2019 Share Posted June 13, 2019 Wat een ruimte! Geniet er van! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted June 13, 2019 Share Posted June 13, 2019 Volgens mij ben je wel de goede kant opgevallen. Het oogt mooi. Welkom. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted June 20, 2019 Share Posted June 20, 2019 Welkom ! Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts