Rich Geplaatst: 2 juli 2019 Geplaatst: 2 juli 2019 Wie heeft er stekken van framboos,en bessen van t najaar,die ze wil verkopen?zou er blij mee zijn,liefst regio Bergen op Zoom ,verder weg is ook geen probleem,grt Rich Quote
Flup Geplaatst: 20 juli 2019 Geplaatst: 20 juli 2019 Framboos heb ik wel in de tuin, maar om dat op te sturen is onhandig. Je zou ook naar een volkstuinvereniging kunnen gaan en daar vragen om frambozen. Quote
Goldfish Geplaatst: 20 juli 2019 Geplaatst: 20 juli 2019 Op marktplaats adverteert regelmatig een jonge gozer, Danny heet ie dacht ik . Heeft zijn tuin bij de Wouwse Plantage maar woont dacht ik in Sint Willebrord. Ben er een keer geweest, voor de geringe prijs die je er voor betaalt is de kwaliteit goed. Quote
Roland Geplaatst: 22 juli 2019 Geplaatst: 22 juli 2019 Kruisbessenproeftuin is niet duur en heeft goede rassen.Je kunt dan een aantal rassen kiezen welke het best voor jouw geschikt zijn. http://www.proeftuin.eu/Nl/CAT/catalogus.php Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.