Do329 Geplaatst: 3 augustus 2019 Geplaatst: 3 augustus 2019 (aangepast) Goedemiddag,In het tuincentrum 3 meloenplantjes gekocht en deze eind mei in de kas geplant.Maar of het gaat echt fout of het zijn geen meloenplanten..?? Zie foto's.Iemand enig idee?? 4 augustus 2019 aangepast door Gast Quote
Goldfish Geplaatst: 4 augustus 2019 Geplaatst: 4 augustus 2019 Helaas eet je geen verse meloenen van eigen kweek dit jaar. In plaats daarvan heb je als het meevalt Mais en als t tegenzit Bamboe te pakken. De echte kenners op het forum zullen je dat nog wel vertellen. Quote
Patrijs Geplaatst: 4 augustus 2019 Geplaatst: 4 augustus 2019 Dit ziet er uit als een soort Chinees riet. Quote De moestuin van Patrijs
rorror Geplaatst: 4 augustus 2019 Geplaatst: 4 augustus 2019 Ziet er inderdaad uit als een riet of hooggras soort. Word afwachten wat voor bloem/zaden deze gaat geven, om te determineren wat voor plant het is. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Do329 Geplaatst: 4 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2019 Hmmmm Afwachten dus.Als er iets herkenbaar uitkomt zal ik het melden Quote
rorror Geplaatst: 4 augustus 2019 Geplaatst: 4 augustus 2019 Ik zag in de foto dat het een plantje van Tuin op Tafel was, dacht ik kijk eens op google earth (streetview) of er iets vergelijkbaars in de buurt groeit van het bedrijf, helaas niks kunnen spotten. Kon het bedrijf nog niet, maar het heeft een groot biologisch aanbod. https://www.tuinoptafel.nl/ Heb je meloenen daar op locatie gekocht? of besteld of via een andere winkel. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Do329 Geplaatst: 5 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2019 Gekocht in een tuincentrum.Wellicht zijn de bordjes verwisseld Quote
Do329 Geplaatst: 20 augustus 2019 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2019 Het blijkt een soort trosgierst plant te zijn Planten eruit, trosgierst ligt te drogen voor de parkieten.Volgend jaar beter Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.