Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben opzoek naar een Jalopeno hapjes recept, welke je kan invriezen.

Dit vanwege dat ik de enige in huis ben die van hete hapjes houdt.

Dit ziet er al heerlijk uit, maar niet zo handig om zo in te vriezen.

https://simoneskitchen.nl/dudefood-dinsdag-gevulde-jalapenos-deel-2-met-gehakt/

Kan ze natuurlijk in plaats van ze door de helft te snijden, een sneetje geven en vullen met het gehakt mengsel.

Heeft iemand ideeën hiervoor, of een bestaand top recept?

• 2 years later...
Geplaatst:

Ik ben niet van heel pittig  maar dit lijkt me ook lekker met mijn peppadews die nig groen zijn en waarschijnlijk niet meer rood worden! Thanks! 

• Like 1
  • 2 maanden later ...
Geplaatst:

Dat probleem herken ik, Arabisch en Indonesisch kook ik voor mezelf. Sambal en chilli saus etc etc voeg ik aan tafel aan mijn eten toe. 

Hete pepers ingemaakt en kan dan verschillende hapjes maken, alle kruiden en specerijen zelf bereiden hmmm krijg nu al trek.

Gelukkig kan ik de rijst nu een beetje kruiden, manlief kan ik vergeten maar zoneman die heeft wat meegekregen. Kleine beetjes en verschillende smaken en aroma's leren eten. Met pepers kleine stukjes en alleen de puntjes, met brood en melk helpt te blussen.

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...