rorror Geplaatst: 22 augustus 2019 Geplaatst: 22 augustus 2019 Ik ben opzoek naar een Jalopeno hapjes recept, welke je kan invriezen.Dit vanwege dat ik de enige in huis ben die van hete hapjes houdt. Dit ziet er al heerlijk uit, maar niet zo handig om zo in te vriezen.https://simoneskitchen.nl/dudefood-dinsdag-gevulde-jalapenos-deel-2-met-gehakt/ Kan ze natuurlijk in plaats van ze door de helft te snijden, een sneetje geven en vullen met het gehakt mengsel. Heeft iemand ideeën hiervoor, of een bestaand top recept? Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
buitenvogel Geplaatst: 22 augustus 2019 Geplaatst: 22 augustus 2019 Ik ze gewoon doormidden gesneden invriezen. Zonder vulling. Appart op een plaat best dat ze niet aan elkaar plakken. En eens bevroren in een zak. Dan bevroren direct vullen en in oven doen Quote
rorror Geplaatst: 9 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2021 Het volgende recept is een echte aanrader om met jalapeno's te maken. https://www.bbq-nl.com/atomic-buffalo-turds/ 1 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
jootje Geplaatst: 9 oktober 2021 Geplaatst: 9 oktober 2021 Ik ben niet van heel pittig maar dit lijkt me ook lekker met mijn peppadews die nig groen zijn en waarschijnlijk niet meer rood worden! Thanks! 1 Quote
rorror Geplaatst: 10 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2021 @jootje Je kan ze b.v. ook van snack paprika's maken. En met kruiden licht pittig maken! Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Jane Doe Geplaatst: 4 januari 2022 Geplaatst: 4 januari 2022 Dat probleem herken ik, Arabisch en Indonesisch kook ik voor mezelf. Sambal en chilli saus etc etc voeg ik aan tafel aan mijn eten toe. Hete pepers ingemaakt en kan dan verschillende hapjes maken, alle kruiden en specerijen zelf bereiden hmmm krijg nu al trek. Gelukkig kan ik de rijst nu een beetje kruiden, manlief kan ik vergeten maar zoneman die heeft wat meegekregen. Kleine beetjes en verschillende smaken en aroma's leren eten. Met pepers kleine stukjes en alleen de puntjes, met brood en melk helpt te blussen. 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.