Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hoi allemaal


Eefjes-Moestuin

Aanbevolen berichten

Hallo, na een lange tijd weer terug. Helaas kon ik niet inloggen met mijn oude gegevens, dus maar een nieuwe aan gemaakt. Intussen geen volkstuin meer, maar alles gebeurd nu in mijn achtertuin. ik vlog en blog en zaai, poot en alles wat met de tuin te maken heeft er op los, en alles op mijn manier. Door lichamelijke klachten is de tuin er een beetje bij ingeschoten, maar hopelijk volgend seizoen en weer 100 % tegen aan. De rest volgt van zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie, ben best lang weg geweest, had dit jaar tomaten gezaaid zaad van 2013 alles kwam op zat met 150 tomaten planten pff 8 soorten, een stuk of drie soorten kwamen toen uit die envelop die toen van de een naar de ander ging, je kon er toen wat uit halen en er zelf weer iets terug in doen. Gaat die envelop nog rond, heb nog een hoop in lees in te halen op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...