geert h Posted January 12, 2020 Posted January 12, 2020 (edited) Ik heb op mijn vakantiereis naar Laos van een paar soorten aubergines daar zaad gekocht. Maar zelfs de kleinste hoeveelheid van daar is meer dan ik in 10 jaar zal zaaien. Daarom bied ik het te ruil aan. Graag zou ik er zaad van een leuk paprika-ras voor terug willen, maar indien je die niet beschikbaar hebt is een ander bod altijd te proberen. Ik heb niet geteld, maar van beide soorten heb ik een overvloed. Ik kan dus meerdere keren ruilen. Het betreft de volgende soorten: Edited April 12, 2020 by geert h Quote
geert h Posted April 12, 2020 Author Posted April 12, 2020 Nu van beide soorten ook plantjes aangeboden. Te ruil tegen elk aannemelijk bod. Af te halen in Riel, net onder Tilburg. Quote
geert h Posted May 9, 2020 Author Posted May 9, 2020 De plantjes groeien gestaag door, maar ze moeten nu echt wel naar een maat groter. Is er iemand die ik er blij mee kan maken? Het liefste ruilen tegen een zaailing van een paprika- of tomatenras, maar ieder ander tegenbod is ook goed. Quote
Recommended Posts