NNiels Geplaatst: 30 maart 2020 Geplaatst: 30 maart 2020 (aangepast) We hebben een moestuin in duin bij Egmond aan Zee. Momenteel kunnen we weinig op de tuin, want het is er zeer nat. De bedoeling van de moestuin, is er om er groenten en aardappels te telen en te relaxen. De volgende groenten gaan we op de tuin telen: - Wortelen zomer/winter -Bloemkool - Broccoli - 3/4 soorten uien - Enz En wat bloemen voor de insecten. 30 maart 2020 aangepast door NNiels Foto bijvoegen Quote
rorror Geplaatst: 30 maart 2020 Geplaatst: 30 maart 2020 Welkom Niels! Is dit het eerste jaar dat je de moestuin hebt? Heb je ook foto's? Daar zijn wij hier dol op! Was het afgelopen week met al dat mooie weer ook te nat? Of vandaag te nat? Als het te nat blijft, hebben mensen hier misschien wel een oplossing voor je. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Patrijs Geplaatst: 30 maart 2020 Geplaatst: 30 maart 2020 Welkom NNiels, Klinkt als een goede uitdaging daar op de zandgrond. Gelukkig zijn die landjes al heel lang in gebruik en lekker laag voor wat vocht in de zomer. Ik zit wat Noordelijker aan de rand van het duin, en met wat moeite is een mooie oogst te halen ook al hebben we niet die mooie kleigrond van bijvoorbeeld Warmerhuizen. Quote De moestuin van Patrijs
Grork Geplaatst: 2 april 2020 Geplaatst: 2 april 2020 Welkom NNiels Ik schrok van al het water op je tuin, niet bedacht gezien de droogte verderop in Nederland. Je hebt een karwei te klaren zeg, alle succes! Quote https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/379-grorks-blog/ https://www.moestuinforum.nl/zij-en-heur-landleven-t25424.html
Sand&Oak Geplaatst: 4 april 2020 Geplaatst: 4 april 2020 Welkom! We kunnen wel ruilen, ik wat water van jou en jij wat droogte van mij! Hoop dat het snel bijtrekt en jullie aan de slag kunnen! Quote
Mellie Geplaatst: 6 april 2020 Geplaatst: 6 april 2020 Welkom! Nog even wat zon en dan kun je ook beginnen. Wat een verschil met hier zeg! Alle modder heeft hier plaatsgemaakt voor droog en droogst. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 15 april 2020 Geplaatst: 15 april 2020 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.