Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

gisteren 3 pompoenen geoogst

te vroeg maar ze gaan rotten

wie kan er mij recepten bezogen om pompoen te wecken en te verwerken voor diepvries voor

soep - ovenschotels - en andere mogelijkheden die ik nog niet ken ?

kathleen

Geplaatst:

Ha Kathleen, ik hou er eigenlijk niet zo van mijn blog "naar voren te schuiven", maar ik heb iets van 15 recepten met pompoen op mijn blog. Geen zin om ze allemaal hier neer te zetten Op het blog: Aan de linkerkant kan je categorieën aanklikken, en daar staat pompoenen bij..dan kom je bij de recepten. Eet smakelijk!!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Ha Kathleen, ik hou er eigenlijk niet zo van mijn blog "naar voren te schuiven", maar ik heb iets van 15 recepten met pompoen op mijn blog. Geen zin om ze allemaal hier neer te zetten Op het blog: Aan de linkerkant kan je categorieën aanklikken, en daar staat pompoenen bij..dan kom je bij de recepten. Eet smakelijk!!

appelvrouw

bedankt ik raadpleeg je blog

kathleen

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Pompoenjam bestaat maar volgens mij zit hem dat wel in speciale pompoenrassen als je dat wilt doen, want ik heb een soort daar speciaal op

uitgekozen.

Pompoen heeft wel meer soorten die specifiek voor een of andere manier van uiteindelijk gebruik het best geschikt zijn.

Veel kleur of vorm maar uit kiezen op gebruik is meest praktisch/handig.

Pompoenzaden-decoshop.nl geeft mooi aan waar de pompoen geschikt voor is in gebruik, dat kiest lekker pompoen zaden/soorten uit

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

volgende week kan ik ook weer halen bij mijn buurman, ( de mijne zijn mislukt...)

die heeft ze wel uitgekozen op smaak en vorm....zal eens horen naar de naam.

probeer eens de variatie appel/pompoen of pompoen /aardbei ! ook appel/pompoenmoes is heerlijk,

lees maar onder recepten van thessa

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...