prinske86 Geplaatst: 16 mei 2020 Geplaatst: 16 mei 2020 Hallo allemaal, Ik zit er over na te denken om een verplaatsbare tunnelkas te gaan maken, die ik in de vruchtwisseling mee laat draaien. Formaat ongeveer 3x5. Het probleem zit hem in de verankering. Waar een normale tunnelkas stevigte krijgt door plastic in te graven, zou ik hem aan de onderkant vast willen maken. Dat gaat, maar het waait hier soms flink, dus ik weet niet hoe ik doe zou moeten verankeren. Ideeen??? Quote
rorror Geplaatst: 16 mei 2020 Geplaatst: 16 mei 2020 Misschien een idee; camping spanband met ankers in de grond. Waarmee de voorluifel van de caravan vast gezet wordt. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Tani Geplaatst: 16 mei 2020 Geplaatst: 16 mei 2020 Niet ingraven hoor, wordt een rommeltje. Kijk hier voor een oplossing: Quote
donaldk Geplaatst: 17 mei 2020 Geplaatst: 17 mei 2020 Ik neem aan dat je hem verplaatsbaar maakt door een dorpel rondom. Hieraan ook het folie vastmaakt. En tja wat doe je dan om hem vast te zetten op plaatsen waar je niet kunt of wilt werken met ankers. Juist zandzakken, betontegels en andere massa op je onderrand. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.