Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Afgelopen winter ben ik van een flat naar een huis met veel tuin verhuisd. In de tuin zat al een moestuin, die ik nu weer op probeer te starten en bij te houden. Na een flat is een tuin een enorme verademing, en ik breng er dan ook veel tijd in door. Het lijkt me fantastisch om de hele zomer/herfst groente uit eigen tuin te kunnen eten! Of toch een groot deel... ;)  Ik blijf ook maar nieuwe (eetbare) planten in de tuin ontdekken, zoals bramenstruiken ❤️

We hebben tot nu toe al erg veel groente gezaaid, en hebben nu al meer oogst dan ik had durven dromen... Meer spinazie en rucola dan we op kunnen. Verder hebben we tomaten, aardappels, courgette, 2 soorten pompoen, komkommer, paprika, pepers, ui, 2 soorten bonen en sla gezaaid. Ik geloof dat ik ook nog eea vergeet :-) 

Naast de moestuin hebben we ook nog een boomgaard. We moeten nog ontdekken welke soorten er staan, maar we hebben in elk geval kersen, appels, peren en pruimen.

Ik hoop nog veel te leren hier, en informatie uit te wisselen. Maar dit forum kennende, gaat dat helemaal goed komen :-) 

IMG_20200523_112345.jpg

Mijn Instagram: simply.lumi

Geplaatst:

Lekker je hoofd leeg maken, zand onder de nagels en nooit klaar zijn, ja, dat kan allemaal een verademing zijn,

beton is maar beton ( sprak Grork met zijn betonnen tuintje). Welkom lelumi :wave:, smeer je goed in als de zon schijnt, want ook dát is anders met een tuin. Veel genoegen deze zomer!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...