Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Storing netwerk 19-08

Featured Replies

Geplaatst:

Zover ik het kan zien is er momenteel een netwerk storing bij onze provider.

Dit zou het trage laden van de pagina's kunnen verklaren.

 

Hopelijk wordt het snel opgelost zodat het forum vanavond weer op normale snelheid is.

Geplaatst:
Zover ik het kan zien is er momenteel een netwerk storing bij onze provider.

Dit zou het trage laden van de pagina's kunnen verklaren.

 

Hopelijk wordt het snel opgelost zodat het forum vanavond weer op normale snelheid is.

Eergisteren lag de site er ook al een half uurtje uit. Heb je uptimegarantie?

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:
  • Auteur

Klopt die van woensdag was min of meer aangekondigd omdat een component vervangen moest worden, maar duurde uiteindelijk veel langer dan verwacht.

Even afwachten tot ze voor de huidige storing een oplossing hebben gevonden (al heb ik het idee dat het nu al opgelost is als ik door het forum heen klik).

Geplaatst:
  • Auteur

Er is inmiddels bekend wat de storing veroorzaakt, er wordt door de provider aan gewerkt om het probleem op te lossen (ze zijn nu rond dit tijdstip nog bezig, kreeg net bericht ).

Het betreft een probleem op een andere server dan die van het moestuinforum maar wel op hetzelfde netwerk. Daardoor hebben wij, en vele websites met ons, last van pieken en dalen in snelheid en bereikbaarheid.

Geplaatst:

Volgens mij is ie nu weer over, een uur geleden laadde ie niks maar nu is ie weer gewoon snel.

Geplaatst:
  • Auteur

Het forum is de hele dag met pieken en dalen (on)bereikbaar geweest. Ondanks dit ben ik erg tevreden over het webhostingbedrijf, dus ik ga er van uit dat het een lastig probleem is. Meerdere servers op het netwerk hebben namelijk last van hetzelfde probleem.

 

Sorry voor het ongemak.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.