nick86 Geplaatst: 22 juni 2020 Geplaatst: 22 juni 2020 Misschien een beetje stomme vraag. Maar ik heb onlangs heerlijke Sperzieboon gegeten een hier zijn geen zaadjes van te krijgen, omdat het maar door 1 teler wordt gezaaid. Kan ik de verse boontjes ook leggen en geeft dit succes? Normaal moeten ze aan de plant drogen natuurlijk. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 22 juni 2020 Geplaatst: 22 juni 2020 Nee, dat kan niet. Zie ook hier: Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
nick86 Geplaatst: 22 juni 2020 Auteur Geplaatst: 22 juni 2020 Helaas. Dankjewel voor je snelle reactie ! Quote
Mellie Geplaatst: 23 juni 2020 Geplaatst: 23 juni 2020 Waarom lukt dat eigenlijk wel met erwten? Iemand enig idee? Geen boon, maar ook een peulvrucht. Ik doe dat heel vaak met verse erwten als ik denk dat het nodig is. Quote
acpronk Geplaatst: 23 juni 2020 Geplaatst: 23 juni 2020 Een erwt is al volgroeid, en bonen in de boon (vrucht) nog niet, en anders kun je de boon niet meer eten omdat deze taai wordt. Van de erwt eet je ook niet de vrucht op, alleen de zaden. Uitzondering, de sugarsnap. 1 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.