Akibimi Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Als net begonnen moestuin leek heb ik 1 tomatenplant staan. Sinds de regen komen er steeds meer gele blaadjes is die ik eruit haal, maar nu had ik van de week 2 tomaten geoogst (ja ja ), maar 1 ervan leek vanboven af wel op een galiameloen. Met allemaal van die streepjes op de huid zeg maar.Iemand enig idee wat het is want kan het op internet zo snel niet vinden.En kun je ze dan nog wel gewoon eten?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted August 26, 2011 Share Posted August 26, 2011 Een soort scheurtjes die weer dicht gegroeid zijn bedoel je (zoals de huid van een galia meloen) ? Kan je anders even een foto maken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akibimi Posted August 27, 2011 Author Share Posted August 27, 2011 Dit is er 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JdS Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 Dat heb ik ook gehad, volgens mij heeft dat te maken met teveel water.Degenen die wel goed waren waren erg lekker, maar de meesten hadden inderdaad van die (dichte) scheuren. groeten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 Zijn niet ziek; ik had er tomaten bij die tegen het hekje aan groeiden en daar hadden ze ook allemaal van die streepjes. Was iets van littekenweefsel(als tomaten dat al hebben ) veroorzaakt door schuren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akibimi Posted August 27, 2011 Author Share Posted August 27, 2011 Ow aha, dat zou kunnen want bij mij groeien ze ook tegen het hekje aan! Bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts