Geplaatst: 14 augustus 20205 j Hallo, ik ben Maity en heb veel belangstelling voor het kweken van eigen groenten. Binnen 2 jaar gaan wij emigreren naar Portugal. We kopen daar een wijngaard met olijfgaard en fruitbomen. Op het terrein ligt ook al een groentetuin. Zeker de groentetuin wil ik straks gaan onderhouden. Ik hoop heel veel te leren van dit forum, zodat ik het straks kan gebruiken
Geplaatst: 14 augustus 20205 j welkom! mooie plek! (en wordt maar gauw vriendjes met de burgemeester, dat helpt bij een hoop dingen)
Geplaatst: 16 augustus 20205 j Welkom hier! Wat een leuk avontuur. Heel spannend allemaal om in den buitenlande totaal nieuwe dingen te doen. Lees je vooral goed in, maar papieren kennis is maar papier uiteindelijk. Het moet uiteindelijk in de praktijk uitwijzen hoe of wat lijkt me. Portugees leren lijkt me ook wel handig. Zijn jullie daar al mee begonnen? Veel succes en plezier gewenst!Groene groetjes
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.