Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hey,, ik heb veel zaadjes dit jaar.,, heeft iemand een idee waar je goedkoop kweekbakken kan kopen??

en heeft iemand nog prei zaad?? en peperzaad??

gr theo

Hallo. ook zo'n groentetuin fan?

Geplaatst:

Kweekbakken met deksel waren te koop bij de action, of ze die bakken nu nog hebben weet ik niet.

€ 3,95 kosten ze dacht ik. Je kunt ook bakjes van nasi en bami van de chinees gebruiken, om iets in te zaaien

Geplaatst:

Ik vind de bakken waar mosselen voor supermarkten in verpakt worden ideaal. Stevig (meerdere keren te gebruiken), en wat hoger. En gratis (of ongeveer 7 euro, dan krijg je er 2kg mosselen gratis bij )

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:

Bij de kringloop heb ik van die oude computer diskette opbergboxen gekocht. Zijn net mini kasjes.

zien er ongeveer zo uit±

977_9af7989d439b652992bb3bc9d01ef6f0.jpg

Geplaatst:
Bij de kringloop heb ik van die oude computer diskette opbergboxen gekocht. Zijn net mini kasjes.

zien er ongeveer zo uit±

977_9af7989d439b652992bb3bc9d01ef6f0.jpg

Geniaaaal idee!! ik heb er daar ook nog wel een paar van

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Druivenbakjes zijn prima te gebruiken als kweekbakjes. Vaak hebben de plastic bakjes (voor 500 gram druiven of aardbeien) een vaste deksel en luchtgaatjes.

Losse deksels zijn in de zomer prima te gebruiken om onder pompoenen te leggen, zodat de pompoen niet direct op de grond liggen.

Geplaatst:

Nu hebben ze bij de AH van die frikandellenmik bakjes, een klein doosje met een grote deksel, een soort kweekkas.

Omdat het kan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...