Geplaatst: 31 augustus 201114 j ik vroeg mij af of je alle aardbeienrassen in een bloempot op je balkon zetten?
Geplaatst: 1 september 201114 j Hebben alle aardbeien ook uitlopers? ik las vanmorgen hier: ostara-aardbeien-t2855.html dat niet alle aardbeien uitlopers hebben. Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.
Geplaatst: 1 september 201114 j Precies, de doordragers en de meeste zaai-aardbeien vormen geen uitlopers. Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 1 september 201114 j Precies, de doordragers en de meeste zaai-aardbeien vormen geen uitlopers. Uitzondering op de regel dan misschien; mijn Cirafine - doordragers - vormen uitlopers bij de vleet. En die uitlopers hebben inmiddels zelf ook al aardbeitjes. Foto 1: aardbei met uitloper Foto 2: een paar uitlopers afgeknipt en opgepot. VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
Geplaatst: 2 september 201114 j En de doordrager Evie2 maakt zelfs bloemen op de uitlopers En niet elke aardbeiras is geschikt voor in pot, er zijn er die het er zeer goed in doen en andere weer minder.
Geplaatst: 2 september 201114 j Zojuist de Cirafine uitloper met aardbeitjes nog even gekiekt. VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.