Guus D Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Mijn witte afrikaantjes bloeien niet mooi, of hoort dat zo (zie foto),volgens mij hoort de bloem voller te zijn, wie weet wat het is? Quote Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Is dit een van de eerste bloemen? Ik haal altijd de bloemen eruit zo gauw ze gaan versluieren. Gedurende de zomer worden de nieuwe bloemen groter en voller. Het kan ook een enkelblad (daar heb ik een oranje-rode versie van;zijn goede bijenlokkers) soort zijn....die zien anders uit dan deze: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guus D Posted September 4, 2011 Author Share Posted September 4, 2011 dit is idd de eerst bloemen, zo zien ze er allemaal uit, iemand waar ik de zaadjes van gekregen heb heeft ze ook gezaad en daar bloeien ze wel zo als een normaal afrikaantje Quote Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts