Danaphrael Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 (edited) Tot mijn grote spijt bleken mijn tomatenplanten besmet met de Pythophtora tomatenziekte. De planten staan in pot in de buitenlucht. Ik heb de tomaten geoogst (rijp en onrijp) en de planten verwijderd en in de gft-container gedaan. Nu is mijn vraag, wat moet er gebeuren met de potten, waar de aarde en wortelkluiten nog in zitten? Kan ik dit in de toekomst hergebruiken voor iets anders dan nachtschade planten? Of de potten leeggooien tussen de (niet eetbare) struiken, bijvoorbeeld? En moet ik dan het gebruikte materiaal (pot, plantensteun etc) reinigen? Alvast bedankt voor jullie hulp! Edited September 18, 2020 by Danaphrael Bericht was niet volledig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 Welkom Danaphrael, Er loopt al een topic over, misschien kan je daar aanhaken? Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts