Senna Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 (aangepast) Hallo, ik ben Petra en heb sinds een paar maanden een volkstuin. Heb helaas nog niet veel kunnen tuinieren, maar we zijn vooral bezig geweest met klussen aan het tuinhuisje. Ik hoop heel veel info te kunnen vinden zodat ik in het voorjaar lekker in mijn moestuintje aan de gang kan gaan! 20 september 2011 aangepast door Gast Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Welkom, veel plezier alhier, Jeanne Quote
geedee Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Welkom! en ja hier vind je veel info...zodra je klaar bent met klussen, kunnen er al dingen in je tuin...hoef je niet zo lang te wachten zie topic post48590.html?hilit=vandaag%20gezaaid#p48590 Quote
Theo Post Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Welkom,, dit is veeeeel meer informatie dan een moestuinboek gr theo Quote Hallo. ook zo'n groentetuin fan?
Jorieke123 Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Hallo Petra en alsnog welkom! Quote Good things come in small packages
scootin Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Ook veel plezier, kan je mooi wat ideeen opdoen en volgend jaar weer gebruiken Quote
Senna Geplaatst: 20 september 2011 Auteur Geplaatst: 20 september 2011 Hierbij wat foto's van mijn tuin. Foto's zijn al weer wat verouderd, ik ben nog veel aan het klussen, verven etc. Fruitstruikjes linkerkant moestuin overzicht moestuin rechterkant moestuin Beeldentuintje Bloemperk links Pad richting huisje Quote
Guus D Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 Mooie moestuin + tuin hoor, Quote Omdat het kan.
Senna Geplaatst: 21 september 2011 Auteur Geplaatst: 21 september 2011 Dank je wel! Ben er ook heel erg gelukkig mee. Jammer dat het weer niet echt mee werkt, alhoewel, voor mijn man misschien wel prettig anders zag hij me helemaal weinig Krijg zoveel energie van tuinieren, heerlijk! Kan niet wachten tot het voorjaar is Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 Hoi ja het ziet er echt goed uit bij je. En hier nog een die haast niet kan wachten tot het voorjaar is Jeanne Quote
Helly Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 Leuke foto's Petra. Ziet er netjes uit. Viel me op dat je veel electrabuizen gebruikt. Erg handig Quote Good things come in small packages
Senna Geplaatst: 22 september 2011 Auteur Geplaatst: 22 september 2011 Leuke foto's Petra. Ziet er netjes uit. Viel me op dat je veel electrabuizen gebruikt. Erg handig Hihi, ik heb nog geen idee of ze handig zijn, maar de hele tuin lag er zo'n beetje onder bedolven......Heb er heel wat uit de grond getrokken, dan kijk ik wel waar ik ze het beste weer kan plaatsten. 1 gedeelte heeft zijn nut al bewezen, nl. mijn hond Senna uit de moestuin houden Quote
meekje Geplaatst: 23 september 2011 Geplaatst: 23 september 2011 Dat ziet er goed uit!Hoop dat je mag genieten van je moestuin Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Helly Geplaatst: 24 september 2011 Geplaatst: 24 september 2011 Je kan er een 'tentje' van maken met gaas/vitrages om je groenten slak/vliegvrij te houden. Ik heb er net ook eentje opgezet tegen de ontelbare slakken, en het werkt! Quote Good things come in small packages
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.