appelvrouw Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 Quote 23-9-2020 om 08:20, RobO zei: Guilty pleasure Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 24, 2020 Author Share Posted September 24, 2020 (edited) Mijn Guilty pleasure is yumyum noodles..je kunt me geen groter plezier doen dan zo’n pakkie noodles van 33 cent met een zakje knoflook olie en kruidenpoeder al dan wel opgeleukt met groentes uit eigen tuin, restjes van vorige maaltijden met vlees of vis of iets dergelijks. Ik kan het natuurlijk allemaal zelf maken, maar die pakjes vind ik toch het lekkerst. vandaag kerrienoodles met wortels, courgette, prei, selderij en spercieboontjes😋 Kopje thee erbij is een must. Voor Lie met suiker. En dan maar slurpen😁 Edited September 24, 2020 by appelvrouw 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 Lekker.. noodles! Ook wil zonder pakjes en zakjes, maar de roerbaknoodles van maggi en dan de kerrie, daar kan ik van blijven eten. Wel met eigen groente en kip. Mijn guilty pleasure? Wel meerdere, maar wat eten betreft denk ik, opgebakken zuurkoolstamppot op brood...liefst witbrood, en extra zout! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 Die yumyum´s. 😁 Zuurkool opgebakken op witbrood. 😜 Wat ben ik dan saai. Mijn dagelijkse boterhammetje met kaas en appelstroop? Mijn dagelijkse boterhammetje met pindakaas en honing?.....of pindakaas met hagelslag soms?....het liefst dan hagelslag met allerlei van die kinderverrassingen er in: Funnies, lettertjes, ik probeer ze allemaal....en dat mag zelfs met van die kunstmatige kleurtjes. Hier in Zeeuws-Vlaanderen nergens een Coop, maar was een tijdje terug in Limburg en daar hadden ze een Coop waar deze rood-wit-blauwe hagelslag met oranje chocoladestukjes er in verkocht werd. 🤩 Mierenzoet....veel te....maar toch erg lekker. JAMMIES! Binnenkort nog even met de caravan weg.....wie weet zien we weer ergens een Coop! 🤗🤗 1 Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 25, 2020 Author Share Posted September 25, 2020 Jootje die stamppot, heerlijk! niks lekkerder dan stamppot op je brood, alhoewel mijn favoriet die met andijvie en spekjes is. Grappig dat je dat als een guilty pleasure ziet, bij ons thuis vroeger was het de vertrouwde lunch de dag na stamppotdag..mijn moeder maakte er zelfs stamppot extra voor geloof ik. Weknow, mannen blijven wel jongetjes toch☺️koop je ook hagelslag met minichocolade eitjes erin met Pasen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted September 25, 2020 Share Posted September 25, 2020 1 minuut geleden, appelvrouw zei: koop je ook hagelslag met minichocolade eitjes erin met Pasen? Ieder jaar als ik bij de lIDL kom een keer een doosje. Moet er eerlijk bijzeggen, meestal na pasen als ze voor de halve prijs zijn. Tja...wij mannen. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted October 1, 2020 Author Share Posted October 1, 2020 Kijk @jootje ik denk nu bij ieder broodje stamppot aan jou😉 In dit geval was het Nieuw-Zeelandse spinazie stamppot met Veldvarkensrookworst en uiensju op een meergranenbroodje 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted October 3, 2020 Share Posted October 3, 2020 Niet guilty maar wel veel pleasure: Ook noodlesoepjes. Niet die van @appelvrouw , want die vind ik echt heel goor, maar meestal die van Nong Shim (Koreaans). Ultieme favoriet: En dan het liefst als ontbijt met minstens een gebakken ei, komkommer, tomaat en ui erbij. Maar uitgebreider met meer groente en bv gebakken kip ook vaak. Verveelt me nooit, heb er altijd zin in, is altijd lekker genieten. Koop ze tegenwoordig dan ook maar per doos van 20 tegelijk. Naar die broodjes stamppot kijk ik dan weer met een van afschuw vertrokken gezicht... hihi hou al niet van stamppot en dan ook nog op brood. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts