Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedendag allemaal,

Ik ben Ewout en heb samen met een vriend een moestuin in Leeuwarden van 160 m2. We zijn in mei 2011 hier mee begonnen en er is wel wat afgekomen we gaan volgend jaar voor een grote opbrengst en hopen hier wat info te kunnen krijgen. Mochten mensen meer willen weten laat het even horen

Geplaatst:

Welkom! en ja we ( nou ja ikke dan) willen altijd van alles meer weten

Wat heb je allemaal geoogst en wat was goed gegaan en niet goed gegaan en wat is je favoriet enz enz..

Ik ben niet nieuwsgierig hoor (mocht je dat denken) Maar ik weet graag alles

Geplaatst:

Hoi,welkom,ik mag niet zeggen vindt foto's ook leuk, want het lukt mij maar niet. maar van alles te zien wat groeit en bloeit geniet ,ik wel van de foto's.maar best een grote tuin hebben jullie zeg. super, veel plezier alhier.

Geplaatst:

Ja ik zit inderdaad bij de vliegbasis perceel 42

dit jaar hebben we aardappelen en stokboontjes, worteltjes, ui, sla (rode en gewoon groene en andijvie gehad nu nog de veldsla en de boerenkool.

de aardbijen voor volgend jaar staan ook al ook gaan we proberen knoflook te telen en winter spinazie

groet

Ewout

Geplaatst:

Moestuin,

Er moet nog veel gebeuren voor de winter em er voor te zorgen dat het helemaal goed is mar we zijn op de goede weg. vorige wwek bijna 350 tegel gekruid voor de paden erg veel werk maar voor volgend jaar een uit komst.

Ik zal jullie op de hoogte houden van het wel en wee op de tuin met foto's en verhaaltje over de vorderingen.

als jullie sugesties of goede ideeen hebben zijn deze zeker welkom

ewout

Geplaatst:

Hallo Ewout en welkom op het forum. Zo te zien al veel werk verricht aan je grote tuin. Ziet er goed uit. Jammer dat het nogal kleine foto's zijn. Op die ene na.

Good things come in small packages

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...