Geplaatst: 8 september 201114 j Mooiste assortiment wat ik ken, in nieuwste catalogus 2011-2012 van de proeftuin http://www.proeftuin.eu/Nl/cat/catalogus.php Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 8 september 201114 j veel soorten..keuze te over...leuk voor alvast planning te maken voor next year.
Geplaatst: 8 september 201114 j Auteur Ja deze man kruist zelf ook nieuwe soortjes erg leuk allemaal, echt een besfanaat, ik mag dat wel graag zien Ik ga om van de herfst te planten, weer wat bij hem uitkiezen. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 9 september 201114 j Ben daar eens geweest, man man wat een drukte.En je auto kwijtraken, je kan als je er zelf afhaalt best extra vroeg gaan en voor de poort gaan camperen
Geplaatst: 9 september 201114 j Auteur Was zeker een speciale opendag, ik geloof dat ze die wel meerdere keren per jaar organiseren. Players only love you when they're playing.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.