Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

framboos dood of niet?


manolito

Aanbevolen berichten

Ik heb een paar weken geleden een framboos aangeschaft, nou ja, eigenlijk 4 verschillende bij elkaar in een pot zeg maar.

 

het gaat om twee herfst frambozen en twee zomerframbozen, dus vier stokjes/stekken in een pot.

 

nu wilde ik deze vandaag gaan planten dus ik een grote bak die ik eerder dit jaar had gemaakt leeggeschept en bekleed met isolatiemateriaal zodat de framboos niet zulke koude voeten kreeg van de winter zie ik ineens dat 3 van de 4 stokken geen enkel stukje groen hebben en dat enkel 1 vol bladeren en takjes zit. wel komen er veel uitlopers uit de pot zeg maar.

 

nu twijfel ik of er enkelen dood zijn en of ik terug moet naar het tuincentrum voor ik ze plant, waaraan kan ik zien of ze nog leven of niet?

 

hieronder foto's:

 

resized_826_58c4a60091d7e99b072f68ac3e6cc3c9.jpg

resized_826_216f35ef819689e18e60ef01787f4b41.jpg

Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja kaartjes bewaar ik altijd idd, altijd handig. en ik denk dat met een beetje puzzelen ik er ook wel uit ga komen.

 

maar is er echt geen manier om erachter te komen of er nog leven zit in die 3 takken..?

 

ik ga vanavond weer naar het tuincentrum waar deze wegkomt dus ik zou hem weer mee terug kunnen nemen.

Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...