Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben Arne, afkomstig uit België. Sinds 2 jaar woon ik samen met mijn vriendin.

Ons huis was gelegen op een lap grond van 670m² dat begroeid was met alles wat ik niet wilde (onthoofde bomen, wilde garage, zeer hoge coniferen te dicht op elkaar, slechtgelegen appelboompje, wildgroei stookolietank, ... ).

Alles is weggedaan, op een eik na. Nu hebben we dus een huis, een stuk aarde, een eik en 5 kippen. Ik zal deze maand nog gras zaaien en zal een stuk overhouden om te 'moestuinieren'. Zelf heb ik dat nog nooit echt gedaan maar heb het wel mijn hele leven gezien van mijn vader. Ik zou simpel willen beginnen met salade, tomaten, prinsessebonen en mss nog iets anders. De bedoeling is dat er ook nog een serre komt, dit komt maar in orde als de portemonee het toelaat .

Geplaatst:

Hallo Arne en welkom op dit forum. Je hebt al een hoop werk achter de rug. En nu kan het echte (moestuin)werk beginnen

Succes ermee Heb je misschien ook foto's van voor en na de 'verbouwing'? Wij zijn hier gek op foto's.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Welkom!

En heel veel succes met de opbouw....maak veel foto's...hebben wij ook gedaan...is achteraf echt leuk ...en geeft je soms ook energie om lekker door te gaan!

(plus wij zijn gek op foto's hier )

Misschien idee om bij je keukenraam/deur een stukje te reserveren voor kruiden en frambozenstruikje...zo lekker ...tijdens koken even wat basilicum of oregano uit het raam plukken...en tijdens de afwas framboosjes snoepen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...