Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Goedkope tuinkas


hansm

Aanbevolen berichten

Tja het is wel 1 groot flink pak en ik zou het wel handzaam noemen is denk ik ongeveer 1.75 lang niet zo breed en ook niet zwaar.

Ik begreep van Jeanine dat ze niet meer vooradig waren tot Maart maar mischien was dat enkel de kleinste maat.

Ik vondt het in elkaar zetten een rotklus, zou niet graag nog 1tje doen ik hoor je al mopperen Bor als je daarmee bezig gaat

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Harmony de simpelste fundering is bv grijze stoeptegels waar je de kas bovenopzet en grond ankers bv houten palen op de hoeken in de grond slaan.

Het punt is wel dat je dan niet verhoogd en mogelijk vindt je dan de kas te laag, dat is moeilijk inschatten, zelf leek mij ook wel wat om het middenpad uit tegraven dat je daardoor lager komt te staan en de kas hoger lijkt,

klinkt beetje ingewikkeld maar is denk ik simpel

 

@Ruit ik geloof niet dat ik de bestelde maat heb gehad maar afwijkend pakket groter, ik kom bij nameten zo ongeveer uit op 3 bij 2,5 meter en hij toont en is nogal ruim in een doorsnee rijtjeshuis achtertuin.

Maar hij bevalt uitstekend, echt mooi vindt ik een kas zelden maar je kan er nog van alles mee bv laten begroeien leibomen ertegenaan of rietmatten tegen de verticale ramen bij mij wordt het combinatie van die dingen, daar kun je opzich van alles mee en dan valt de kas zelf amper op, belangrijkst vindt ik eigenlijk dat hij heel degelijk en praktisch is en goedkoop.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kas is 1,95 hoog, en de schuifdeur is 1.70 hoog.

 

Als ik voldoende ruimte had gehad dan zou ik zeker grotere gekocht hebben, ik wil liefst een supergrote kas want altijd leuk om daar dingen in te kweken vooral het zaaien en heb zelf altijd ruimte tekort.

Vast in een kas bv tropische soorten fruit lijkt mij geweldig bv op lei maarja,

dit was echt de max in mijn tuintje dat ik nog bewegen kan

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn het echt goede kassen. Niet dat ik het niet vertrouw, maar als het hard waait of hagelt dat ze al zo kapot zijn, zitten de polycarbonaat platen er al bij en hoef je ze zelf niet nog op maat te zagen of snijden.

Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo'n goedkope tuinkas van polycarbonaat onder de appelboom staan.

Nou het waren net kanonschoten als de appels er op vielen, totaal geen schade.

Deze kas ga ik volgend jaar verplaatsen, krijgt nl geen of weinig zon.

Daarbij heb ik nog een hele grote glazen kas, die staat wel in de zon.

Moet nog even kijken hoe e.e.a gaat worden.

Denk dat we ze samenvoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo'n goedkope tuinkas van polycarbonaat onder de appelboom staan.

Nou het waren net kanonschoten als de appels er op vielen, totaal geen schade.

Deze kas ga ik volgend jaar verplaatsen, krijgt nl geen of weinig zon.

Daarbij heb ik nog een hele grote glazen kas, die staat wel in de zon.

Moet nog even kijken hoe e.e.a gaat worden.

Denk dat we ze samenvoegen.

'

 

Greetje: Je hebt ze allebei dus. Welke is beter? Die van glas of polycarbonaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...