Geplaatst: 31 oktober 201114 j Van deze twee zoek ik wat zaadjes voor het komende seizoen! Dus mocht je wat kwijt willen....
Geplaatst: 31 oktober 201114 j Aha, en wil je dan de normale, de bronzen, of de reuzen? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 31 oktober 201114 j Auteur Proest! Lekkere grapjas ben jij! Geen idee.....die zo lekker naar anijs? ruikt/smaakt?
Geplaatst: 31 oktober 201114 j Doen ze allemaal Maar de bronzen is dan brons (joh) met gele bloempjes (mooie combi), en de reuzen is echt reuze. 3 of 4 meter hoog geloof ik, ik heb ze pas een jaar dus zo hoog zijn ze hier nog niet gekomen. En de normale is gewoon.. normaal Maar ook al erg lekker, erg mooi, en ook aardig hoog. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 31 oktober 201114 j Selderij heb ik dan weer niet voor je. Blegh! Zoek je nog wat anders? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.