wilma Geplaatst: 13 november 2011 Geplaatst: 13 november 2011 Wie weet hoe, of heeft zelf pommodori tomaten gekweekt in de koude grond? Zat een zakje zaad in de broodtrommel waar de bovenkant al af was, en de rest van de tekst in italiaans is, op t net zie ik geen aanwijzingen daarover.vr gr Wilma Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 november 2011 Geplaatst: 13 november 2011 Je zaait ze hetzelfde als alle andere tomaten, voor de buitenteelt vanaf half april binnen, vanaf half mei naar buiten.Voor de kas kan je het allemaal vervroegen.Ik had pommodori`s (tenminste als ik me niet vergis en het roma tomaten zijn) in de volle grond en had er een plant met een redelijke opbrengst aan. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
wilma Geplaatst: 13 november 2011 Auteur Geplaatst: 13 november 2011 wel bedankt appelvrouw, de grote tomaten zijn mij bekend dus dan ga ik de kleine ook proberen.groetjes Wilma Quote
wilma Geplaatst: 13 november 2011 Auteur Geplaatst: 13 november 2011 nog even dit. Bij jou in Frankrijk zal het wel warmer zijn op de koude grond of niet?Ik weet niet of dat wat uitmaakt? Wilma Quote
appelvrouw Geplaatst: 13 november 2011 Geplaatst: 13 november 2011 Nou , ik zit hier net onder de Belgische Ardennen, en dus hebben we geen geweldig Frans klimaat. De meeste tomaten gaan in mijn kas, maar met de buitentomaatjes had ik dit jaar een iets langere periode dan de Nederlandse moestuinierders, de hadden ongeveer twee weken eerder last van Pyth.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.