eveliene Posted February 14, 2021 Share Posted February 14, 2021 Van mijn ouders mag ik geen kas kopen omdat ik nog maar een paar jaartjes bij hun tuin en hierna niet meer. Kan ik beter een eigen kas maken. Het liefst waar je in kan staan zodat ik meerdere rekken kan maken om voor te zaaien. Heeft hier iemand tips zodat ik het gemakkelijk kan maken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted February 15, 2021 Share Posted February 15, 2021 Welkom op het forum @eveliene. Je zou eens met de zoekfunctie (rechtsboven: Zoeken...) kunnen beginnen te kijken hoe anderen zelf een "kas bouwen". Er zijn mooie zelfbouwkassen gemaakt / in de maak. Ik hoop dat deze tip het je alvast wat gemakkelijker maakt. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted February 15, 2021 Share Posted February 15, 2021 hi welkom ik zou dan een foliekas organiseren, die kun je meenemen als je op kamers gaat linkje 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fre3ke Posted February 15, 2021 Share Posted February 15, 2021 Koop een oude bungalowtent via Marktplaats, knip stukken uit het dak (vaak zijn de muren al deels transparant) en bevestig daar op één of andere wijze doorzichtig folie in/over. Er zit zelfs al een deur in je kas! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts