hebeentuin Posted February 23, 2021 Share Posted February 23, 2021 Beste lezers, Volgens mij heb ik een struik, moet ik deze via touwtjes gaan begeleiden? En moet ik deze nu wel of niet snoeien? Ik wil hem overigens verplaatsen, zodra ik weet waarheen, maar dan moet ik ook weten of het een struik blijft ofdat ik de takken dus ga laten groeien via touwen. dankjewel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fre3ke Posted February 23, 2021 Share Posted February 23, 2021 Een kruisbes blijft een lage struik, wat je nu hebt dus. Je schijnt ze ook als snoer te kunnen snoeien, dus 1 verticale stam, maar mij lukt dat niet, de hoofdstam wil steeds alle kanten op. Normaliter snoei je in het najaar. Ik weet niet of het kwaad kan het nu nog te doen. Kruisbes kan, in tegenstelling tot andere bessenstruiken, ook in de schaduw en halfschaduw staan. Dat telt ook voor de keuze van een locatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts