Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had ook een prijslijst bij acd op gevraagd krijg dit als aantwoord

Op de website van ACD-kassen heeft u een contactformulier ingevuld. Hierop heeft u aangegeven dat u meer informatie wilt ontvangen over een Tuinkas in glas. De prijs van een Tuinkas is afhankelijk van diverse keuzes, o.a. het model, de maatvoering en de eventuele opties die u wenst.

Daarom willen wij u uitnodigen om telefonisch contact met ons op te nemen of langs te komen bij ons in de winkel, zodat wij samen met u kunnen kijken of uw wensen aansluiten bij onze mogelijkheden. Boer Staphorst BV is een officiële ACD dealer.

Volgens mij verkopen ze niet zo goed meer anders kunnen ze toch wel gewoon een prijslijst opsturen?

Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.

Geplaatst:

Dat is Simone omdat als ze een prijs per mail je opsturen en je een hartaanval krijgt en overlijd ze aansprakelijk zijn en hun veel geld kan kosten

Nodigen ze je uit en je hoort de prijs en krijgt een hartaanval, dan kunnen ze je proberen te reanimeren

Geplaatst:

Bij Stappaerts Leo zijn de serre's inderdaad beduidend goedkoper als bij ACD.

Daarstraks naar gebeld en voor een standaard serre (3,35m breed, 6m lang en goothoogte 1m90 & tuinbouwglass 4mm) betaal je €1058.

+ €120 voor de fundering komt op een €1178 met thuislevering.

Volgende week zaterdag ga ik is naar Tielen kijken naar de modellen.

Alvast bedankt, Barsalino

@Simonne: ik kan je de prijslijst van ACD doorsturen als je wilt maar serre zijn vind ik persoonlijk schandalig duur. En de meeste zijn met een heel lage goothoogte. Wil toch niet het gevoel hebben dat ik op een kleine zolder zit

Geplaatst:
Dat is Simone omdat als ze een prijs per mail je opsturen en je een hartaanval krijgt en overlijd ze aansprakelijk zijn en hun veel geld kan kosten

Nodigen ze je uit en je hoort de prijs en krijgt een hartaanval, dan kunnen ze je proberen te reanimeren

Oh dus dat is het

dan mogen ze de prijslijst bewaren waar het zonnetje niet komt

Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.

• 5 maanden later ...
  • 1 year later...
Geplaatst:

wat een kas seg

kun je me vertellen waar je die betonnen palen in l vorm hebt gehaald?

ik zou deze ook willen gebruiken voor mijn serre maar kom niet verder dan gleufpalen enz als ik erachter google.

thx

• 2 weeks later...
  • 6 years later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...