Geplaatst: 2 december 201113 j Hoi forrummers,ik heb zaadjes van de tomatenboom. Nu was mijn vraag: wanneer zaaien?En misschien wat meer informatie.Gr.Wesley
Geplaatst: 2 december 201113 j Ik vond hier meer info : http://palmvrienden.net/jungle/winterbescherming/cyphomandra-betacea/#.TtjpCFb4wfc en zaaien moet je als het 20 graden is...binnen, kas, buiten...de kiemtemperatuur is 20 graden is ook een topic over hier op t forum...daar had ik ook de eerste link gevonden: tomaten-boom-cyphomandra-betacea-t754-10.html Als je zoet op cyphomandra-betacea op google vind je nog meer info.
Geplaatst: 5 februari 201213 j We hebben net er een aantal gezaaid. Wachten wat het gaat worden. Ze kunnen een meter par jaar groeien en 40kg aan vruchten geven per "boom" Ze kunnen tot -10 buiten staan maar niet in een pot. Maximale hoogte 6 tot 7 meter, echter hier worden ze een meter of 2 +/- Als je meer wil weten Groetjes Frank Wat we overhebben is te koop www.seedspro.com
Geplaatst: 5 februari 201213 j Ze kunnen geen min 10 aan hoor, bij -2 sterft bovengrondse deel af en bij -3 het ondergrondse deel. Ik heb ze ook gezaaid en ze kiemen goed.
Geplaatst: 5 februari 201213 j leuk !! wie heeft er wat zaadjes of stekjes over ?ik zou het wel willen proberen, we krijgen een flinke kas dus alle ruimte enne....wie weet hoe de smaak van de tomaten is ? kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Geplaatst: 5 februari 201213 j ik zal even kijken want ik had van iemand zaadjes gekregen die ze mee had genomen uit frankrijk, volgens mij is dit t.
Geplaatst: 5 februari 201213 j We hebben nog wel wat zakjes over. Als je interesse heb dan moet je even een prive berichtje sturen (tegen inkoopprijs). Groetjes, Frank Wat we overhebben is te koop www.seedspro.com
Geplaatst: 9 februari 201213 j o topper wat leuk Dank Dank ik zet hem op mijn lijstje ( in topic moestuindag ruilen pagina 5)kun je kijken of er iets tussen zit wat je graag wilt hebben kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Geplaatst: 10 februari 201213 j @Thessa, ik heb op de moestuindag wel een plantje voor je.als je meer hebt houd ik me aanbevolen!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.