Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Vissen

Featured Replies

Geplaatst:

Hoi mede forummers!

Ik doe aan sportvissen en was benieuwd wie hier op het forum dat ook doet of wil gaan doen.

Gr.

Geplaatst:

heey wesleyb,

ik doe die sport ook.

waar ik vis dat is karper, witvis zo af en toe is, snoeken dat doe ik als de karpers niet zo actief is.

en waar is jij al maal op

ik ben woorden blind

Geplaatst:
  • Auteur

ik vis het meeste op witvis. Af en toe Karper en in de winter snoek!

Geplaatst:

oke, ik heb 5 tot 6 jaar op witvis gezetten, naar 2jaar later vond ik het dog veel leuker op karper de gaan.

ik weet niet waar jij vist ik vist meestal op grond water.

groetjes wiewint

ik ben woorden blind

Geplaatst:
  • Auteur

Ik vis graag op de visvijver hier in de buurt. Ieder jaar ga ik ook op vakantie naar Uitgeest in Noord Holland om daar te gaan vissen met mijn opa.

We vangen er meestal boven de 200 stuks per man, van voorn to 60+ brasem!

GR.

Geplaatst:

Precies, daarom ga ik heel af en toe op de snoekbaars, maar heb er helaas nog nooit één gevangen De buurjongen gelukkig wel, want een snoekbaars is wel erg goede kost!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Toen ik nog in Den Helder woonde, en nog twee (linker)handen had ging ik aan de dijk of het strand zeevissen.

Echt veel succes had ik nooit.

Maar ik was er uit, in de volle zeewind met mijn strandhengel proberen het volle lood richting Engeland te werpen.

Wat altijd een groot succes was, was garnalen vangen.

Deze garnalen werden dan snel thuis gekookt, gepeld en verorbert.

Verse garnalen zijn zoooo lekker.

Onze nieuwe habitat :

https://youtu.be/BapOVa6jPgg

Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )

Geplaatst:

Ik vis ook graag! Iets minder graag dan m'n moeder hoor. meestal als we naar de boor gaan, is zo'n leuk boerenslootje en we vangen van alles. En er zit niet zoveel Brasem....dát vind ik zulke smerige dingen..te groot om er zo uit te halen, zit heel het schepnet weer vol met slijm...

Mams snoekt graag! En Snoek is heerlijk om te eten. En als we verder weggaan met de boot dan vangt ze ook snoekbaars en dat is echt de lekkerste vis ooit! Ik doe wel leuk mee hoor...maar bij mij bijten ze niet, ze zwemmen altijd regelrecht af op haar aas

Geplaatst:

Snoek is ook zeker lekker, maar mij toch te veel graten. Een snoekbaarsje vind ik echt gruwelijk lekker en een stuk minder graat.

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Van Snoek kan je kroketjes maken als je zo'n gehakt/vleesmachine hebt maar we hadden een filmpje op you tube gevonden hoe je snoek kan fileren en dan heb je geen last van die graten. Een vriend van m'n moeder maakt ze altijd schooon en die wil geen hele stukken weggooien, zonde van de vis natuurlijk maar het afval viel best mee.

Vroeger deden we ook paling maar dat mag niet meer dus als we er een vangen gaat 'ie netjes terug!

Snoekbaars is echt heerlijk!!!! Mag je me voor wakker maken!

Geplaatst:

hier ook wel veel gevist in me jongere jaren ....snoek.... karper....... brasem .. ruts ......

ook veel nacht vissen gedaan vingen we altijd veel palingen ..

nu heb ik daar het gedult niet meer voor ......

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.