Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Heeft iemand een mini varken ? of een micro varken


leentje

Aanbevolen berichten

nee dat is wel erg erg groot idd. maar varkens zijn groot en klein erg leuk. die kunekune is ook erg leuk maar redelijk groot voor mij in huis en tuin. in combi met mijn andere dieren. maar o o o ik zou er een willen. vind varkens zo leuk.

 

Maar goed het bokkie van de opvang liep ook tussen de andere dieren lekker rond in huis en tuin. maar als ik weg was ik hij in de voliere met de kippen

Foto-CODLIHMQ-D.jpg

 

als ik riep kees kwam hij hahah liep elke keer in mijn buurt hihihi geweldig dat mis ik heel erg ging er zelf mee wandelen dat vond hij erg leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee zo groot is hij gelukkig niet de grootste is de grote van een cola fles van een liter en half en 80 lang

das ongeveer de gemiddelde hond

en die kleinste is wel kleiner dan die op foto met die hond die weegt nog geen 2kg en is nu 6 maand oud

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Wij hebben een jaar een micro varken gehad. Van tevoren hebben we er veel over gelezen en tips gevraagd aan een fokker van piggy well ranch. Geloof haar alsjeblieft niet. Ze verkoopt prachtige varkentjes, absoluut waar, maar ze geeft geen betrouwbare informatie. Wij wilde weten of je een varkentje alleen zou kunnen houdrn, en dan als huisdier binnen. Volgens haar was dit perfect. Dat kon zeker weten.

Dit kan helaas niet. T diertje wordt dan doodongelukkig. Hij hoort samen te zijn met een soortgenootje of een ander dier. En dan lekker in een weitje.

Wij hebben het drie kwart jaar geprobeerd, en alles geprobeerd, maar t gaat echt niet. Ze schreeuwen (hard!) Omdat ze doodongelukkig zijn.

Regelmatig om hulp gevraagd. We werden aan t lijntje gehouden en kregen tips als; aan zijn achterpoten een tijdje op de kop laten houden, meppen met een holle krant... belachelijk....

Een andere fokker van deze varkentjes; low creeck ranch, gaf ons wel hulp. Terwijl we m niet eens daar gekocht hebben.

Je merkte dat zij geen varkentjes verkochten voor hun eigen portemonnee, maar alleen als een diertje echt gelukkig wordt.

 

Houd dus nooit een varkentje alleen, ook niet alleen in huis. Lekker in een weitje met een soortgenootje. Dan zijn ze gelukkig en zijn t fantastische diertjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...