Geplaatst: 22 juli 20214 j Welkom Josia, AH heeft voor wat verwarring gezorgd met deze voor velen onbekende soort. Kijk even hier: Courgetteplant ontwricht, en meer - Doen, dan leren. - Moestuin Forum Daar (en op andere plekken) gaat het ook over deze courgette. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 22 juli 20214 j 2 minuten geleden, Josia zei: Je krijgt iets naar geen idee van welk soort! Ze zeggen ook niet voor niets: "Je moet een gekregen courgette niet in de bek kijken". 🤪 Zelf vindt ik ze iets lekkerder als de klassieke variant mits zeer jong geoogst. De moestuin van Patrijs
Geplaatst: 22 juli 20214 j Auteur Snap ik! Ik ben een beginnende moestuinnier dus ik ben al blij als ik een courgette zie! 😛
Geplaatst: 31 augustus 20214 j Is het normaal dat de courgette plant van de ah echt een lange stam/stengel maakt?Ook maakt mijn plant alleen nog maar 1 vrouwelijke bloem bij elk blad en nooit een mannelijke
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.