Nedlets Posted August 12, 2021 Share Posted August 12, 2021 (edited) Bij mijn vader in de voortuin staan twee olijven bomen in pot. Ze staan er al jaren en worden erg verwaarloosd. Ik mag ze dus hebben en ze wat aandacht en liefde geven. Echter zag ik vandaag dat de stammen beschimmeld lijken te zijn. Wittig en groenige vlekken/delen. Iemand een idee? Ze staan normaliter eerder veel te droog dan te nat, alleen met de regen de laatste tijd in Limburg.. er is ook een mogelijkheid dat de grond zo dicht geslagen is dat dit voor een vochtprobleem zorgt. Ik hoop dat het te zien is op de foto's. Edited August 13, 2021 by Nedlets Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSDG Posted August 12, 2021 Share Posted August 12, 2021 Bedoel het niet vervelend, maar alle foto’s zijn niet scherpgesteld op de ‘vlekken’. Wat ik wel zie zijn grijsachtige/groene vlekken die meer lijken op een korstmos dan op een schimmel. 😉 Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nedlets Posted August 13, 2021 Author Share Posted August 13, 2021 (edited) Haha nee dat klopt, komt vooral door de slechte camera in mijn telefoon. Foto 3 zie je het wel het beste, bijna scherp. Korstmos, waar zie je dit dan? Ik probeer vandaag met een andere telefoon foto's te maken. Edited August 13, 2021 by Nedlets Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nedlets Posted August 13, 2021 Author Share Posted August 13, 2021 8 uren geleden, MSDG zei: Bedoel het niet vervelend, maar alle foto’s zijn niet scherpgesteld op de ‘vlekken’. Wat ik wel zie zijn grijsachtige/groene vlekken die meer lijken op een korstmos dan op een schimmel. 😉 M'n pa heeft nieuwe foto's gemaakt, ik heb ze toegevoegd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts