Lia56 Geplaatst: 16 juli 2022 Geplaatst: 16 juli 2022 Fijn dat je zoveel opkomst had... Ik ga eens zoeken op die namen en dan voortijd bestellen zodat ik straks ook heerlijk knof heb Quote
acpronk Geplaatst: 16 juli 2022 Auteur Geplaatst: 16 juli 2022 Let er wel op dat elke grondsoort en elk jaar weer anders is. 2 jaar geleden had ik prachtige Korean Red geoogst, de beste van de (toen) 5 rassen die ik had.Vorig jaar was ongeveer de helft van de Korean Red bollen verrot, terwijl de rest er nauwelijks last van had,'. En dit jaar zelfs meer dan de helft, maar meerdere rassen hadden (veel) rot. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
RobN Geplaatst: 26 augustus 2022 Geplaatst: 26 augustus 2022 Ik heb afgelopen jaar Therador gekweekt, echt mega grote knoflookbollen. Ook Ljubsha hele mooie en chesnok red, maar ook de fokhagyma prima. Nu heb ik genoeg om zelf pootgoed ervan te nemen, maar kan het kwaad dat de meeste knoflook roest had? Krijg ik dan niet heel snel weer roest? Overigens was het originele pootgoed gewoon gekocht, en heb ik elk jaar overal roest op knoflook. En zijn er mensen met ervaring met het ras Polen en Morado de Pedronera? Quote Onkruidmanager 1.0
mus Geplaatst: 6 september 2022 Geplaatst: 6 september 2022 Zojuist Knoflook besteld bij De Tuinen van Weldadigheid. Vier soorten, 2 hardneck: Slovenian en bavarian en 2 softneck: valverde en transylvanian. Ik ben benieuwd of het nu echt allemaal zo anders smaakt als uit de winkel. Afgelopen jaar was ik laat met bestellen en kon ik destijds alleen de messidor vinden. Die smaakte gewoon naar knoflook Quote
mdubbelm Geplaatst: 6 september 2022 Geplaatst: 6 september 2022 Ik heb een nieuw topic geopend 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.