Lee77 Posted August 21, 2021 Share Posted August 21, 2021 Goedemiddag, Nieuw hier, hopelijk kan ik wat vragen. We hebben een bouwval gekocht om op te knappen. Ook de tuin is nogal verwaarloosd. Maar hebben we nu echt een frambozen boom staan? Ken ze alleen van struiken... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonvb Posted August 21, 2021 Share Posted August 21, 2021 Moerbeiboom, super lekker. Enkel opletten voor vlekken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Posted August 21, 2021 Share Posted August 21, 2021 Mooi boompje, het is geen framboos, die groeien echt alleen aan struiken. Ik zelf heb geen ervaring met moerbei, maar als je op internet kijkt zie je best veel overeenkomsten. Ik denk dat er zometeen wel iemand reageerd die dit kan bevestigen/ontkennen Edit: dit is al gebeurd haha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted August 21, 2021 Share Posted August 21, 2021 Oooowwww dól op moerbeien en zwarte zijn nog lekkerder dan witte! Maar Ehm die vlekken ervan… die willen niet goed verwijderd worden, dus vooral niet met je witte sneakers of shirt de boom in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lee77 Posted August 21, 2021 Author Share Posted August 21, 2021 (edited) Dank voor de tips, zal mijn kinderen voorlopig alleen om te plukken erin sturen🙂 Edited August 21, 2021 by Lee77 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts