jro314 Posted October 26, 2021 Share Posted October 26, 2021 Hallo, Ik zit al een even op google te zoeken maar vind niet wat er mis is met mijn tomatenplant. Blad vertoont aan onderkant en bovenkant wat ik denk schimmel. Maar kan geen vergelijking vinden. Graag advies. Fotos zijn van zelfde blad, bovenkant en onderkant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted October 26, 2021 Share Posted October 26, 2021 Geen schimmel volgens mij. Staat de plant binnen? Geef je niet te veel water? Grond nat? https://sites.udel.edu/weeklycropupdate/?p=17945 Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waaslander Posted October 26, 2021 Share Posted October 26, 2021 Waar woon je , in welke omstandigheden worden de planten gekweekt en hoe oud zijn de planten ? Ik denk eigenlijk aan krulziekte . Daar krijg je ook afzetting op het blad bij . Maar in de normale grondteelt buiten en koude kas in Belgie/Nederland is het denk ik het minst onlogische tijdstip dat er kan zijn hier voor nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts