Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Kas en nu al zaaien?


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Ik heb via marktplaats een stapel mooie groene kratten besteld, waar ik in de kas van alles in wil zaaien en telen. Vooral aan het einde en het begin van het seizoen. In de zomer komen er pepers en tomaten.

Nu staat er op de zakjes met wortels, spinasie, en een bepaalde sla soort, dat je ze in januari onder glas kan zaaien. Of onder een tunneltje of van die glazen-plastic stulpen. Dat wil ik gaan proberen!

Maar nu het probleem: onze kas is nog niet helemaal voorzien van glas. Er is een heel stuk waar alles er al in zit, maar er missen 2 glasplaten op het dakje. En ook zit er nog geen glas in de deur en wat hoekjes daar in de buurt.

Kan ik de 3 groenten zaaien en telen in die kas? Of is het te koud omdat het nog door kan tochten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was van plan om half februari de volgende groente te zaaien in mijn koude bak, als het niet te koud is natuurlijk

Mosterdblad

Bietjes

Wortelen - zomerwortelen

Wortelen - zomerwortelen

Radijs

 

zo staan ze in ieder geval in mijn zaad opberg bak die ik nog op zolder vond, geinspireerd door jullie ideeen.

 

groetjes Wout

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...