Geplaatst: 26 januari 201214 j Hallo, op t net gezien, een mandje op een stok gemonteerd om klein tuingereedschap in te doen zoals schep, schaar tang en noem maar op.die anders in je zakken moet maar meestal even op de aarde neer gelegd worden en daarna kwijt zijn. Zo dus niet meer. Handig geziengroetjes Wilma
Geplaatst: 26 januari 201214 j Ik heb zulke dingen ook wel eens gezien, maar ik vind het vooral leuk als sierobject. Praktisch gezien haalt het in mijn ogen niet veel uit.Op een grote tuin zul je dan toch iedere keer weer terug moeten lopen naar je mandje om je spul op te bergen, dan kan je net zo goed teruglopen naar je gereedschapskist/kas/schuurtje en op een klein tuintje staan die binnen handbereik dus lijkt 't me sowieso overbodig. Je zou wel dat mandje op stok iedere keer kunnen verplaatsen maar dan kun je net zo goed zoals ik vaak doe een los mandje meenemen of de kruiwagen. Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 26 januari 201214 j Voor mij gaat het zeker niet werken. Denk er toch niet aan om in het mandje te stoppen ook al staat ie voor mijn neus En als ik mandje dan toch een keer gebruik dan kijk je daar toch niet in, want ja daar stop je toch nooit wat in Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Geplaatst: 26 januari 201214 j Waarom is dit topic trouwens naar de babbeltuin verplaatst? Hoort naar mijn mening toch gewoon in de huiskamer thuis??? Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 26 januari 201214 j ik heb zo een werkbroek met extra veel zakken en 2 bovenoploshangende zakken.Zeer praktisch om allerlei in te stoppen.Wel bretellen moeten gebruiken anders zakte ze af door het gewicht. Ook met zakken aan de knieën om een kussentje in te steken.
Geplaatst: 26 januari 201214 j Ik zeul altijd een emmertje achter me aan met snoeischaar schepje handschoenen enz enz....heb er speciaal eentje met klaprozen voor gekocht bij Action voor 2x niks....tuinieren gelijk een strandvakantie
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.