AnitavE Geplaatst: 26 maart 2022 Geplaatst: 26 maart 2022 Ik heb in mijn aardbeienplanten allerlei rupsjes gevonden die aan de wortels eten. Ze zijn wit, ong 1 cm groot en hebben een bruin/oranje kop. Wie weet wat voor beestjes dit zijn? En of ze kwaad kunnen voor andere planten? Quote
rorror Geplaatst: 26 maart 2022 Geplaatst: 26 maart 2022 Kan zeker kwaat, google maar eens op lapsnuitkever larva (taxus kever). Ben zelf diverse planten erdoor verloren. Ook alle aardbeienplanten deze winter. Lijkt ook of ze voornamelijk op de aardbeien planten afkomen. Dit jaar voor mij even een jaartje geen aardbeien in de hoop dat de plaag minder word. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
AnitavE Geplaatst: 26 maart 2022 Auteur Geplaatst: 26 maart 2022 Dat zal het zijn inderdaad, bedankt! Hopelijk wordt het snel minder. Quote
MSDG Geplaatst: 27 maart 2022 Geplaatst: 27 maart 2022 Mijn tip, koop geen aardbeien in pot! Of spoel de aarde helemaal uit de aardbeien die je in pot koopt. Als je frigo plantjes koopt heb je dit probleem sowieso niet. Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
AnitavE Geplaatst: 29 maart 2022 Auteur Geplaatst: 29 maart 2022 Dank, dat zal ik ook in gedachten houden! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.