Saskiatiem Posted March 30, 2022 Share Posted March 30, 2022 Ik ga verhuizen en per toeval kwam ik er achter dat ze in het dorp waar ik ga wonen beginnen met volkstuintjes. De tuin komt pas eind mei vrij en is dan nog helemaal onbewerkt en ook nog eens zware klei grond. Wat zou ik nog met de tuin kunnen behalve aardappel poten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted March 30, 2022 Share Posted March 30, 2022 Welkom Saskia, Er zijn nog wel meer groenten die je kan zaaien, via de zoekfunctie bijv.: Succes. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 30, 2022 Share Posted March 30, 2022 Als je het 1 en ander voorzaait en dan tegen die tijd in aardig grote potten hebt staan dan kan er nog veel hoor! Denk dan ook aan pompoenen en courgette en suikermaïs en ook van allerlei kolen en sla en nou ja bijna alles. En dan zijn er nog veel dingen die überhaupt pas later (rond en na de langste dag) gezaaid en geplant kunnen worden. Voor de herfst en winter. Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waaslander Posted March 30, 2022 Share Posted March 30, 2022 Ik dacht dat het juist aan de late kant was voor aardappelen eind mei Bonen begint het kweekseizoen pas. Prei En dan alle planten die pas na de ijsheilige (half mei ) buiten mogen . Meeste kolen kunnen dan ook nog . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts