Groentje75 Posted May 30, 2022 Share Posted May 30, 2022 Hallo, ik heb dit jaar voor het eerst een moestuintje. Nu ben ik wat over ijverig geweest of beter ik heb het in de verkeerde volgorde gedaan... ik heb alle dieven uit mijn komkommers gehaald...en nu .. wil ik gaan toppen🙄. Ik vraag me af of er dan nog zijscheuten kunnen groeien nu ik de dieven verwijderd heb?  Warme groetjes  Een groentje in het veld 😊 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mai Pensato Posted May 31, 2022 Share Posted May 31, 2022 Dan moet je even wachten met toppen. Er moeten eerst een paar nieuwe bladeren komen zodat uit die bladoksels nieuwe scheuten kunnen groeien. Stuur anders een foto met het bovenste deel van je plant. Quote gefascineerd door alles wat groeit en bloeit 3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit moderne kweektechnieken - hydroponics https://www.instagram.com/maipensatogardening/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groentje75 Posted May 31, 2022 Author Share Posted May 31, 2022 Wel... ik heb ook al getopt ondertussen. Probeersel, ik zal moeten zien wat er van komt. Leergeld, mss als er nog plantjes zijn ga ik eentje bijhalen. Dan doe ik het juist. 😊 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts