Geplaatst: 26 juni 20223 j Hallo, zoek zoveel mogelijk verschillende soorten aardbeien om als bodembedekker te dienen als er iemand in de buurt van veenendaal wat over heeft kom ik ze graag ophalen
Geplaatst: 27 juni 20223 j Besoel je dat je 'gewone', grote aardbeien wilt gebruiken als bodembedekker? Ik heb wel bosaardbeien die het super doen als bodembedekker, en ze zijn eetbaar. Sieraardbeien (schijnaardbeien) doen het ook verschrikkelijk goed als woekeraar/bodembedekker, maar je kunt ze niet eten, dus dat zou ik niet doen.
Geplaatst: 27 juni 20223 j Auteur Bedoel wel eetbare aardbeien inderdaad en bosaardbeien zou ik zeker graag hebben het idee is een soort "eetbaar bos" maar dan in de achtertuin
Geplaatst: 27 juni 20223 j Ik heb wel stekjes van de bosaardbei voor je. Ik kom heel soms in Ede, zal het in mijn achterhoofd houden als ik weer eens in de buurt kom. Je kunt ze uiteraard hier komen ophalen als dat je uitkomt, ik woon 10 km onder Zwolle.
Geplaatst: 29 juni 20223 j Als je wilt kun je er een paar komen ophalen in Rhenen. Stuur maar een PM voor meer informatie. Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.