Chantal06 Geplaatst: 9 juli 2022 Geplaatst: 9 juli 2022 Goedemorgen! Ik ben nieuw in de wereld van het moestuinieren en hoop ik hier wat tips te halen. We hebben veel last van vraat in de aardbeien, wie herkent dit en wat doe ik er aan? Er lopen wat mieren, die heb ik geprobeerd te bestrijden maar dat is erg lastig Quote
mdubbelm Geplaatst: 9 juli 2022 Geplaatst: 9 juli 2022 Hoe groeien ze? In de volle grond? In bakken? Heb je er een net over?  er zijn meerdere mogelijkheden, slakken, vogels, vervolgens pissebedden en mieren… Quote
Roland Geplaatst: 9 juli 2022 Geplaatst: 9 juli 2022 Bij mij eten de larven van lieveheersbeestjes ook aan de vol rijpe aardbijen. Ik vind dat niet zo erg omdat ze ook heel veel luizen eten. Quote
MSDG Geplaatst: 10 juli 2022 Geplaatst: 10 juli 2022 Kikkers eten ze ook graag, maar dit lijken me slakken en/of pissebedden. 😉 Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Chantal06 Geplaatst: 12 juli 2022 Auteur Geplaatst: 12 juli 2022 Ze groeien in de volle grond, geen net erover. Ze worden vanaf de onderkant aangevreten, dus vogels denk ik niet. Slakken of mieren lijkt me het meest aannemelijk dan denk ik 😖 Maar hoe bestrijd ik die? Ik ben al fanatiek met slakkenkorrels, en mieren heb ik geprobeerd te bestrijden met suiker/bakpoeder mengsel. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.