Sonya Geplaatst: 18 juli 2022 Geplaatst: 18 juli 2022 Het eerste modeseizoen is redelijk geslaagd! Tomatenplantenin de kas en erbuiten groeien fantastisch. Spinazie is al opgegeten. Uien groeien goed. Paprika hinkt nog wat achterop maar een of andere pompoensoort heeft heel de bak ingenomen. Eerste sla kwam niet uit, 2e poging was uitbundig. Heb ze wegens plaatsgebrek niet deftig uitgeplant maar eet ze zo. Broccoli ziet er goed uit. 2 Quote
appelvrouw Geplaatst: 18 juli 2022 Geplaatst: 18 juli 2022 Hallo Sonya. Wat is deftig uitplanten? Mooie broccoli hoor! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Lia56 Geplaatst: 18 juli 2022 Geplaatst: 18 juli 2022 Ziet er goed uit... zou ook willen weten wat "deftig" uitplanten is..😃 Quote
Arja Geplaatst: 18 juli 2022 Geplaatst: 18 juli 2022 Ik denk dat @Sonyanetjes bedoelt. Bij mij in de moestuin staat ook niet alles in nette rijen, die planten maakt dat niks uit hoor 😀 Quote
Patrijs Geplaatst: 19 juli 2022 Geplaatst: 19 juli 2022 Wel als ze te weinig ruimte hebben voor het uitplanten. Maar welkom, het ziet er schoon uit in uw hof. En let mar niet op het (mode 😉) seizoen, je kan het hele jaar door je moestuin gebruiken. Quote De moestuin van Patrijs
Sonya Geplaatst: 3 augustus 2022 Auteur Geplaatst: 3 augustus 2022 Bedankt vooral jullie toffe commentaar! Deftig is Antwerps en ik bedoel inderdaad netjes. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.