Rayke Geplaatst: 27 juli 2022 Geplaatst: 27 juli 2022 Hoi ik ben Raymond 38 jaar en woonachtig in Heerlen. wij hebben een heerlijke tuin op het zuiden, deze zijn we met en met aan het aanplanten met een mediteraanse invloed. Dit voorjaar zijn er druiven geplant en om deze goed te laten groeien heb ik me hier aangemeld. gr Raymond 2 Quote
Lia56 Geplaatst: 28 juli 2022 Geplaatst: 28 juli 2022 (aangepast) Welkom Rayke.. Haha... wij kunnen jouw druiven niet goed laten groeien maar alle hulp bij vragen gaat wel goed komen Heel veel succes met de tuin 28 juli 2022 aangepast door Lia56 wrong name Quote
Maartendv Geplaatst: 9 augustus 2022 Geplaatst: 9 augustus 2022 (aangepast) Welkom inderdaad, ik ben benieuwd om te horen hoe het met je druiven zal gaan. Veel plezier er mee! En voor welke druiven heb je gekozen? Er zijn verschillende forumleden met veel verschillende soorten druiven en veel goede tips. Antwoord op de vraag welke druiven je hebt staan heb ik inmiddels al gelezen (Vitis vin ‘regent', Vitis vinifera ‘romeo’, Vitis vin ‘venus’, Vitis vin ‘rondo’) 9 augustus 2022 aangepast door Maartendv Aanvulling soorten Quote
Patrijs Geplaatst: 21 augustus 2022 Geplaatst: 21 augustus 2022 Welkom. Je druiven groeien ook prima zonder forum, zeker daar in het warme zuiden. Maar er zit hier veel kennis en dat is handig. Zelf laat ik de druiven hangen voor de vogels. Jarenlang de vendange gedaan in Frankrijk en heb er wel genoeg geplukt. Quote De moestuin van Patrijs
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.