HansK Posted February 15, 2012 Posted February 15, 2012 Wat me een erg lekkere en vrolijke toevoeging aan mijn moestuin zou lijken is de Aardpeer. Is er iemand in de omgeving van Voorschoten/Leiden die ze teelt en een aantal knollen overheeft die ik, eventueel tegen betaling, zou mogen overnemen? Quote
dennislp Posted February 15, 2012 Posted February 15, 2012 Meestal willen van die biologische groenne supermarktjes (of je groente boer) ze ook wel hebben, als die nog vers zijn lopen die weer snel zat uit. Ok, je hebt dan niet echt de keuze welke soort je wilt. Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
RvO Posted February 15, 2012 Posted February 15, 2012 Ik heb wel aardperen staan. Maar die zitten nu nog degelijk ingevroren. Als de grond weer ontdooid is en de aardperen zijn niet rot dan wil ik er wel een stel opsturen. Komend weekend ga ik wel eens graven. Dan meld ik me wel weer. Het ras weet ik niet zo uit mijn hoofd, maar met een beetje geluk kan ik dat nog wel vinden. Ik woon wel niet in de buurt, maar tante pos loopt nog steeds. Quote
Recommended Posts