Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:

Naar aanleiding van de vraag over het gewicht van solo's in het olifantenknoflook draadje, ook even de normale knoflook gewogen ter vergelijking. 

De Ljubascha, Turkse erfenisknoflook en Morado met het hoogste gewicht. 

Moet zeggen dat ik het gewicht van de normale knoflook ook erg vind tegenvallen. Zeker ten opzichte van vorig jaar en in 2020. 

20230717_200117.jpg

20230717_195800.jpg

20230717_200044.jpg

aangepast door Stan W

Geplaatst:

Wie weet waar Ljubascha pootgoed kan worden aangeschaft?

Heb al Georgian Fire besteld, en heb uit eigen kweek German Extra Hardy en Oosterdel, maar Ljubascha heb ik nog niet kunnen vinden! 

Geplaatst:

In 2021 bij Van der Wal gekocht, zo te zien hebben ze Ljubascha daar nog steeds in het assortiment. Waarschijnlijk weer te koop vanaf eind augustus of medio september. @Moose garden

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Hallo, ik twijfel bij het voorbereiden van de grond voor het volgende seizoen. Compost, paardenmest, gedroegde koemest!!!!

ik had het idee dat de oogst op de bemeste stukken dit jaar beter was dan de rest. 
wat zijn jullie ervaringen?

• 4 weeks later...
Geplaatst:
Op 24-7-2023 om 12:08, Stan W zei:

In 2021 bij Van der Wal gekocht, zo te zien hebben ze Ljubascha daar nog steeds in het assortiment. Waarschijnlijk weer te koop vanaf eind augustus of medio september. @Moose garden

Heb je Ljubascha over? Bij Van der Wal komen ze pas in oktober binnen, of helemaal niet als de kweker niet kan leveren (net antwoord gekregen).

Ik wil je wel een marktconforme vergoeding geven, en dan kun je de naar de MTFD meenemen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic