Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wie kent er een Citruskweker in/bij Boskoop?


Aanbevolen berichten

Ik kwam een paar maanden geleden eens per ongeluk terecht op de site van een kweker in of bij Boskoop die ook een indrukwekkend assortiment citrusvruchten had. Nu ben ik binnenkort eindelijk eens in de buurt dus wil ik eens gaan kijken (alleen kijken, niets kopen :) ). Maar nu weet ik natuurlijk niet meer hoe die kwekerij heet... Weet er iemand misschien welke kwekers in Boskoop goed gesorteerd zijn in citrus?

 

Enne, nu we toch bezig zijn, als er iemand een aanbeveling heeft voor een goede variëteit (winterhard, dikke schil (om te raspen/eten), mooie opbrengst vanaf relatief jonge leeftijd...), dan hou ik me van harte aanbevolen...

 

 

aangepast door Sin Fronteras

Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden!

In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Sin Fronteras changed the title to Wie kent er een Citruskweker in/bij Boskoop?

Ik woon vlak bij Boskoop en zou dus het antwoord op jouw vraag moeten weten.  Ik kom echter niet veel verder dan aanbieders die er 4 of 5 aanbieden.  Kan het zijn dat je op Marktplaats gekeken hebt bij iemand die handelt onder de naam WK?  Hij komt uit Waddinxveen.  Die gast haalt goedkoop uit Tsjechië allerlei citrus (ik weet welke leverancier dat is) om ze vervolgens met een leuke - maar in mijn ogen best faire marge-  te verhandelen via Marktplaats.     

Link naar reactie
Delen op andere sites



Ik woon vlak bij Boskoop


Ik woon zelfs in Boskoop, en als eerste dacht ik ook fruitbomen.net maar zag er ook maar 5 op de website. Ik zou het ook echt niet weten.
Boskoop is meer sierteelt, niet zo fruitteelt.

Den Hertog ook niet.
Boskoops.nl niet.
Natural World heeft er wel veel hoor:
https://naturalworld.nl/?s=Citrus
(Zat Natural World voorheen niet in Nootdorp?)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien toch maar eens langs gaan bij Natural World als we toch in de buurt zijn. Ik hoorde/las hier dat ze wel eens soorten op de site hadden staan die dan maandenlang niet leverbaar bleken, maar bij afhalen is dat natuurlijk geen probleem. In elk geval bedankt voor het meedenken!

 

 

Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden!

In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...